Ivoclar gaat naar Dentex!
  Een bezoek aan de stand (stand 5223) van Ivoclar, is zeker de moeite waard.

Hoofddorp, Nederland – 1 september 2022

Een bezoek aan de stand (stand 5223) van Ivoclar, is zeker de moeite waard.

Als maker van IPS e.max, informeren wij u over de meest recente ontwikkelingen, de toepassing van verschillende technologieën en innovaties in uw vakgebied. Stap samen met ons in een nieuwe wereld van virtual & augmented reality.  Uiteraard nodigt Ivoclar u sowieso van harte uit om persoonlijk kennis te maken met ons team. Wij zijn u graag van dienst, uiteraard in samenwerking met de officiële dealers in de Benelux.

Wat u kunt verwachten

1. Baanbrekende innovatie met Ivotion Denture Systeem voor uitneembare protheses

Met de PrograMill PM7 freesmachine en slechts één Ivotion bi-coloured monolitische disc, maakt u een volledige en nauwpassende prothese in één handomdraai in één freesproces.

2. Making People Smile met Augmented Reality in de tandartspraktijk

Met de IvoSmile app biedt Ivoclar een real-time visualisatie van cosmetische tandheelkundige behandelingen. Het stelt de tandarts in staat om patiënten tijdens het consult, direct het resultaat van hun nieuwe glimlach te laten zien. Lach uw tanden bloot met de IvoSmile App en onderscheidt uzelf van andere tandartspraktijken.

3. 3S PowerCure Systeem – in 3 seconden betrouwbaar uitharden van esthetische posterieure restauraties

Tandartsen kunnen behandelingstijden nu met meer dan de helft verkorten, met voorspelbare resultaten en behoud van esthetiek. Het is de sleutel tot comfort, klanttevredenheid en efficiëntieverbetering in de tandartspraktijk !

4. CAD/CAM workflow - natúúrlijk met IPS e.max & de Programat CS6 combinatieoven

Met 170 miljoen geplaatste restauraties, wordt er elke 10 seconden één patiënt blij gemaakt met IPS e.max. Met meer dan 15 jaar ervaring en wetenschappelijke studies onderbouwen wij verder het succes met een overlevingspercentage van 97,3 %. Nu doen we er gewoon nog een schepje bovenop en krijgt u 10 jaar garantie op de vervaardigde restauratie!

5. Voorspelbare beetafdruk op een eenvoudige manier met de intra-orale VivaScan

Maak kennis met de ''VivaScan & Send'' intra-orale mondscanner oplossing. Kenmerkend zijn wel de eenvoudige intuïtieve bediening van de mondscanner, snelheid en de hoge precisie. Ideaal voor de tandarts, die de eerste stap willen zetten richting digitalisatie, waarde hecht aan prijs-kwaliteit, verhoogde patiëntcomfort en hierin samenwerkt met een tandtechnisch partner lab.

Over Ivoclar

Wij ondersteunen dentale professionals, zodat wij samen kunnen groeien en innoveren. En daarbij de gezamenlijke passie en doelen kunnen verwezenlijken door een essentiële bijdrage te leveren aan betere mondzorg, nu en in de toekomst. Het bedrijf met hoofdkantoor in Schaan, Liechtenstein, heeft dochterondernemingen in 25 landen en meer dan 3.300 werknemers wereldwijd. Meer informatie: www.ivoclar.com